Vodilo poslovanja Pokojninske družbe A, d.d. je doseganje čim večjega zadovoljstva zavarovancev. Zato smo tudi v lanskem letu pozvali predstavnike zavarovancev, da že osemnajstič zapored ocenijo kakovost naših storitev s pomočjo anonimne ankete. Veseli smo pozitivnega odziva, saj so sodelujoči v anketi storitve naše družbe ocenili s skupno oceno 4,39.
V anketi, ki je potekala od 15. 12. 2022 do 22. 12. 2022, so sodelujoči izrazili z oceno od 1 do 5 svoje strinjanje oziroma nestrinjanje glede dvanajstih trditev, ki so se navezovale na poslovno politiko Pokojninske družbe A, d.d. in kakovost izvajanja naših storitev. Ocena prvega sklopa trditev, ki se nanaša na poslovno in naložbeno politiko družbe, znaša 4,36. Ocena drugega sklopa trditev, ki se nanaša na oceno kakovosti izvajanja storitev pa znaša 4,46.
Poleg standardnih dvanajst vprašanj smo tokrat zastavili anketiranim še dodatno vprašanje, ki ni vplivalo na točkovanje, nanašalo pa se je na višino obstoječe davčne olajšave s katero država spodbuja varčevanje za pokojnino. Na vprašanje ali je trenutna olajšava za vplačila v pokojninske načrte (5,84% bruto plače zaposlenega in ne več kot 2.904 evre letno) premajhna ali previsoka je 60 % anketirancev odgovorilo, da je premajhna, 40 % pa da je ravno zadostna.
Zahvaljujemo se vsem, ki ste izrazili svoje mnenje. Rezultati bodo naše vodilo pri snovanju nadaljnjega razvoja in poslovanja naše družbe.
Pokojninska družba A, d.d.